Ciocolată premium cadou de 10.000 euro pentru corporații

Companiile cheltuiesc în medie 10.000 euro pe ciocolată oferită în dar angajaților în perioada sărbătorilor.

Chocolissimo România, unul dintre jucătorii cheie pe piața cadourilor corporate cu ciocolată, a ajuns la o creștere de 40%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Chocolissimo România este o companie care operează pe piața cadourilor de ciocolată premium, mai exact cea a pralinelor belgiene, estimată la o valoare de aproximativ 10 milioane de euro, conform raportării pe anul 2022.

În România brandul vinde praline, figurine, tablete și specialități, în proporție de 90% fiind destinate cadourilor, fie că sunt achiziționate de indivizi sau de clienții corporate. În ceea ce privește bugetul alocat, comenzile corporate au bugete variate, între 500 euro și 250.000 euro, per comandă, dar cele mai multe sunt în valoare de aproximativ 10.000 euro. Atât clienții individuali, cât și cei corporate, preferă în continuare produsul vedetă din anii anteriori, chocotelegrama care reprezintă aproximativ 20% din vânzările totale.

„Pentru anul viitor estimăm o creștere a vânzărilor cu 25% generată în special de cererea din segmentul corporate care pentru noi reprezintă 80% din business. Adăugăm constant produse noi în portofoliu, cu fiecare colecție, iar acum avem deja în lucru colecția de primăvară, care va avea peste 10 produse noi și produse cu design îmbunătățit” a declarat Aura Oprea, owner Chocolissimo România.

Începând din 2022 compania a început colaborări lunare cu mărcile de retail exclusiviste care solicită bufete de praline premium în cadrul evenimentelor.

Chocolissimo este un brand internațional de ciocolată premium care funcționează din anul 2004 și încă de la înființare aparține grupului MM Brown, iar pe piața din România a intrat în 2015.

Sursa: retail.ro

Editor: Irina Bogdan


Comentariile sunt închise