Succesul Meda în 2023 și ambițiile pentru 2024
Meda, unul dintre principalii producători de mezeluri din România, are în plan o cifră de afaceri de 300 de milioane de lei în 2023, conform declarațiilor lui Constantin Tănase, Director Comercial al Meda Prod 98.
”În acest moment analizăm mai multe perspective de dezvoltare a portofoliului și sunt încrezător că până la finalul anului vom reuși să dezvoltăm cel puțin o nouă linie de business, în paralel cu optimizarea categoriilor de produse existente”, a declarat Constantin Tănase, Director Comercial al Meda Prod 98.
În urma analizei multiplelor perspective de dezvoltare, Meda intenționează să înființeze o nouă linie de business în 2024, în paralel cu optimizarea categoriilor de produse existente. Cu toate că inflația a afectat rentabilitatea, compania se așteaptă la creșteri ale vânzărilor în 2024, având în vedere o posibilă temperare a inflației.
”Inflația a erodat puterea de cumpărare și am asistat în 2023 la o scădere generală a consumului. Deși am aplicat ajustări de preț, ele au acoperit doar o parte din presiunea la care am fost supuși, pentru că am dorit să protejăm cât mai mult consumatorii noștri de avalanșa inflaționistă, asumându-ne o scădere a profitului pentru a reuși acest lucru. În 2024 ne așteptăm la o temperare a inflației, care sperăm să stopeze declinul consumului sau măcar să-l reducă”, a mai spus acesta.
Cu planuri ambițioase și adaptabilitate la schimbările din piață, Meda se menține în fruntea industriei mezelurilor din România și rămâne un jucător semnificativ într-un peisaj comercial în continuă evoluție.
”O bună parte dintre consumatori au rămas fideli brandurilor cunoscute și apreciate, dar un număr din ce în ce mai mare de oameni se orientează către produse cu preț mai mic, chiar făcând rabat de calitate, din păcate. Apetitul pentru experimentare și descoperire a scăzut, iar cumpărăturile de impuls la fel, în timp ce produsele care vin cu valoare adăugată – beneficii nutriționale, sustenabilitate – câștigă vizibilitate și popularitate”, a conchis directorul comercial al companiei.
Sursă: Retail.ro
Editor: Alexandra Băncilă
Comentariile sunt închise