Nestlé și Kaufland România: angajament față de protecția mediului

Nestlé și Kaufland România își reafirmă angajamentul față de protecția mediului prin extinderea rețelei naționale de colectare a capsulelor de cafea NESCAFÉ Dolce Gusto.

Cu instalarea a 52 de noi puncte de colectare în magazinele Kaufland, numărul total de locații a ajuns la peste 70, triplând astfel infrastructura existentă.

Lansată în decembrie 2022, această inițiativă facilitează reciclarea capsulelor utilizate și contribuie semnificativ la reducerea impactului asupra mediului. Capsulele colectate sunt gestionate de Verdum, un partener local specializat, care le sortează și procesează. Resturile de cafea sunt transformate în biogaz sau compost, în timp ce plasticul și aluminiul sunt reciclate și reintroduse în circuitul de producție.

Încurajăm consumatorii NESCAFÉ Dolce Gusto să apeleze la infrastructura de reciclare și să returneze capsulele utilizate la una dintre locațiile disponibile. Ne-am angajat ca ambalajele noastre să devină 100% reciclabile sau reutilizabile și să reducă utilizarea materialelor plastice noi cu o treime.” Declară Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager, Nestlé România

În paralel, Kaufland România, prin vocea Directorului de Comunicare și Corporate Affairs, Valer Hancaș, promovează comportamentul responsabil față de mediu. Pe lângă capsulele de cafea, clienții Kaufland pot aduce la reciclare baterii uzate, becuri și neoane uzate, hârtie, carton, folie, flacoane goale de la produse cosmetice și de curățenie, precum și DEEE de mici dimensiuni. Această rețea extinsă de colectare face parte din strategia Kaufland pe termen lung privind limitarea poluării.

Nestlé își continuă eforturile de a îmbunătăți durabilitatea în cultivarea cafelei la nivel global prin Planul NESCAFÉ. Planul NESCAFÉ 2030, lansat recent, vizează trecerea la practicile de agricultură regenerativă, reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și îmbunătățirea mijloacelor de trai ale fermierilor.

De asemenea, Kaufland România simplifică reciclarea pentru clienți, fiecare magazin având facilități de colectare separată a deșeurilor. În 2023, peste 38.000.000 de ambalaje din plastic, sticlă și metal au fost colectate, iar alte 650.000 de recipiente din plastic de la produsele cosmetice și de igienă au fost reciclate, clienții fiind recompensați cu vouchere de reducere la cumpărături.

Această inițiativă reflectă angajamentul ambelor companii de a contribui la un mediu mai curat și mai sustenabil pentru viitor.

Sursă: Retail.ro

Editor: Alexandra Băncilă


Comentariile sunt închise