Grupul Bimbo transformă România într-un hub regional
Grupul mexican Bimbo, lider mondial în domeniul panificației, își intensifică prezența în România, vizând transformarea țării într-un hub regional de producție pentru Europa de Est și Balcani.
După preluarea brandurilor locale Vel Pitar și Boierească, Bimbo are planuri ambițioase care includ extinderea portofoliului de produse și investiții semnificative. Compania plănuiește să investească peste 100 de milioane de euro în modernizarea capacităților de producție și în distribuție în următorii cinci ani.
Ionuț Ilie, General Manager al Bimbo România, a subliniat că obiectivul companiei este ca cel puțin un produs Bimbo să fie disponibil în fiecare magazin din România, iar exporturile să crească semnificativ, ajungând să reprezinte 20% din business. Bimbo își propune, de asemenea, diversificarea ofertei, intrând pe segmente precum patiseria dulce, gustările sărate și alte produse făinoase.
Pe fondul unei piețe fragmentate și a unor provocări precum scăderea consumului de pâine, România rămâne una dintre cele mai mari piețe de panificație din lume, cu un consum mediu anual de 80-90 kg pe cap de locuitor. Bimbo are în vedere dezvoltarea organică a afacerii locale, dar nu exclude și achiziții viitoare care să completeze portofoliul.
Sursa: Profit.ro
Editat: Cătălin Trifu
Comentariile sunt închise