Producătorii chinezi de lactate, de la formulele de sugari la nutriția adulților
Combinația dintre scăderea natalității și competiția intensă a determinat mai mulți producători de lactate din China să se concentreze mai mult pe alimentația adulților decât pe alimentația sugarilor.
Cercetările de la GlobalData, o companie de top de date și analize, au spus că această realiniere strategică este un răspuns la piața în scădere a produselor pentru sugari, deoarece mai puține nașteri se traduc într-o bază de clienți mai mică pentru formule pentru sugari și produse conexe.
Prin redirecționarea resurselor și a expertizei lor, acești producători urmăresc să stabilească o poziție mai puternică într-un peisaj de piață în evoluție rapidă.
Concurență acerbă
Vânzările în volum ale categoriei de lapte pentru copii în China sunt programate să scadă la o rată de creștere anuală compusă negativă (CAGR) de 1–3% în perioada 2023-2029, a spus GlobalData.
Mani Bhushan Shukla, analist de consum la GlobalData, a declarat: „Piața chineză a laptelui pentru sugari înregistrează o schimbare notabilă, mărcile internaționale care au condus cândva industria se confruntă acum cu o concurență acerbă din partea producătorilor autohtoni. În urma scandalului melaminei chinezești din 2008, aceste mărci autohtone și-au îmbunătățit semnificativ operațiunile prin adoptarea unor măsuri stricte de calitate și modernizarea instalațiilor lor de producție.”
Diversificați strategic
„Acest lucru a condus la o acceptare din ce în ce mai mare în rândul consumatorilor chinezi a produselor autohtone de lapte pentru copii, care sunt considerate atât hrănitoare, cât și mai accesibile.”
Elyn Gao, director de dezvoltare a afacerilor, China, GlobalData, a adăugat: „În 2023, China a înregistrat cea mai scăzută rată a natalității de până acum, la 6,4 nașteri la 1.000 de persoane, împreună cu o populație care îmbătrânește rapid.”
Se anticipează că această tranziție demografică va avea implicații profunde atât pentru economie, cât și pentru afaceri.
În consecință, producătorii de lactate depun eforturi concertate pentru a diversifica strategic în alimentația pentru adulți și în alimentația medicală pentru a contrabalansa acest lucru.
Tendința continuă a determinat producătorii internaționali de lactate, inclusiv A2 Milk din Noua Zeelandă, Fonterra, Danone, Abbott Laboratories și Nestlé, să lanseze noi produse lactate adaptate pentru adulți și bătrâni din China. În același timp, companii interne precum Feihe și Yili intră în spațiul alimentației pentru adulți.
Sursa: esmmagazine.com
Editor: Irina Bogdan
Comentariile sunt închise