Penny România a atins borna de 400 de magazine

Penny România își continuă campania de extindere la nivel național, fiind atinsă borna de 400 de unități, în data de 29 noiembrie, odată cu deschiderea de noi magazine la Miercurea Sibiului, județul Sibiu, Țăndărei, județul Ialomița, Anina, județul Caraș-Severin, Berceni, județul Ilfov.

Anterior, în data de 29 noiembrie, retailerul german inaugura magazine noi în comunele Ipotești, județul Suceava, Voinesti, județul Dâmbovița, Podu Turcului, județul Bacău și Mihăilești, județul Giurgiu și municipiul Buzău, județul Buzău.

Compania marchează astfel o etapă importantă în strategia sa de extindere şi consolidare pe piaţa locală, potrivit oficialilor PENNY.

“Deschiderea celui de-al 400-lea magazin reprezintă un pas important în strategia noastră de dezvoltare pe piaţa din România. Acest succes reflectă efortul unei echipe de peste 7.000 de colegi care împărtăşesc valori comune şi care contribuie la îmbunătăţirea constantă a experienţei clienţilor noştri. Continuăm să investim în dezvoltarea profesională a echipei, în susţinerea comunităţilor locale şi în soluţii sustenabile, cu obiectivul de a atinge neutralitatea climatică până în 2040. Prin fiecare magazin nou deschis, dorim să aducem valoare comunităţilor şi să construim un viitor mai bun pentru toţi,” a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.

“România este o piaţă strategică importantă pentru noi, iar PENNY România contribuie semnificativ la succesul Grupului REWE de ani de zile. Avem investiţii mai mari în România decât în oricare altă ţară,” a spus Michael Jaeger, membru al consiliului REWE International AG.

Reţeaua PENNY se concentrează pe proximitate, calitate şi sustenabilitate, fiecare magazin nou fiind o investiţie în comunităţile locale şi adaptată la nevoile consumatorilor, arată reprezentanții retailerului german.

Sustenabilitatea este un pilon esenţial al dezvoltării companiei, care a instalat staţii de încărcare pentru vehicule electrice în 100 de magazine şi panouri fotovoltaice în alte 100. De asemenea, reţeaua include peste 200 de măcelării, dintre care 10 sunt proprii. PENNY îşi propune extinderea acestei reţele la 375 de măcelării până în 2029.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România.

Primul magazin pe piața locală a fost deschis în anul 2005. Rețeaua este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.

Senior Editor – Viorela Pitulice


 

Comentariile sunt închise