Rețeaua Diana a ajuns la 85 de magazine

Rețeaua românească de retail Diana a ajuns la 85 de magazine, odată cu inaugurarea, la finele săptămânii trecute, a celei de-a 85-a unități, în cartierul Goranu din Râmnicu Vâlcea.

Magazinul are o suprafață de aproximativ 500 mp, cu o ofertă de peste 7.000 de articole disponibile.

„Magazinul Diana Straubing este amenajat într-un stil contemporan, care îmbină funcționalitatea cu o atmosferă primitoare. Oferta diversificată este concepută să acopere toate categoriile de produse necesare unei experiențe de cumpărături complete”, a anunțat compania din Râmnicu Vâlcea.

Oferta include produse din carne Diana, produse din pește Pescăria Magic, precum și o selecție de lactate, dulciuri, băuturi, dar și produse nealimentare precum detergenți și articole pentru uz casnic.

Clienții au la dispoziție 10 locuri de parcare, un aparat RVM pentru colectarea PET-urilor și un punct PayPoint pentru plata facturilor, facilitând o experiență de cumpărături completă și eficientă.

 „Ne bucurăm să deschidem acest magazin într-o comunitate atât de frumoasă precum Goranu, unde locuitorii ne cunosc și apreciază deja produsele. Am gândit un spațiu care să ofere diversitate, calitate și confort, alături de servicii moderne. Îi așteptăm cu drag pe clienții noștri să descopere acest concept de magazin și să se bucure de toate surprizele pregătite pentru deschidere”, a declarat Ramona Mutu, director operațional Magazine Diana.

Cu o tradiție de peste 33 de ani pe piața locală, magazinele Diana oferă clienților o sortimentație variată pentru a acoperi toate necesitățile de zi cu zi, dar și o gamă extinsă de produse și preparate din carne Diana.

Rețeaua include 85 de magazine în județele: Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița, având peste 800 de angajați.

Senior Editor – Viorela Pitulice


 

Comentariile sunt închise