Tiberiu Dănețiu, Auchan: „Misiunea noastră este de a crea valoare pentru România.”

Retailul în România arată tot mai promițător pentru producătorii români, în mod special pentru producătorii de pe lanțul alimentar. Tiberiu Dănețiu, membru de board Auchan și Director Corporate Affairs & Retail Media, vorbește într-un interviu acordat FoodBiz.ro despre cei 18 de ani de Auchan România în care susținerea produselor locale a reprezentat un pilon esențial.

Retailerul Auchan a sărbătorit anul acesta 18 ani de la deschiderea primului magazin în România. Astăzi, Auchan România numără peste 440 de magazine, peste 7000 de angajați, este o companie multi-format orientată către nevoile clienților și susținerii produselor românești și este puternic angajată în a realiza un comerț sustenabil.

Auchan România s-a lansat cu un format de hipermarket, primul magazin Auchan Titan, cel mai mare hipermarket din România, azi rețeaua integrează într-un comerț omnicanal formatele de hipermarket Auchan, hipermarket discount ATAC – creat în premieră în România, supermarketurile Auchan, magazinele de proximitate MyAuchan și franciza Simply by Auchan, auchan.ro- magazinul online dar și primul magazin autonom din Romania, sub brandul Auchan Go.

„18 ani de Auchan înseamnă mii de oameni care au contribuit la a crea valoare pentru România. Suntem o companie cu peste 7000 de angajați, Top Employer, suntem foarte mândri că peste o treime din oamenii care lucrează în Auchan au peste 10 ani vechime în companie și aproximativ 350 sunt încă de la început în această echipă, iar eu mă bucur să mă număr printre aceștia” declară Tiberiu Dănețiu.

Prețurile permanent mici, gamele variate și produsele românești la raft au reprezentat diferențiatori importanți în dezvoltarea lanțului de retail. Conducerea Auchan se mândrește în mod special cu sprijinirea economiei locale și a producătorilor români.

„Misiunea noastră este de a crea valoare pentru România!” afirmă Tiberiu Dănețiu, membru de board si Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan. Acesta adaugă că „peste 90% din produsele de la raft provin de la companii din România, iar mărcile proprii Auchan sunt predominat realizate de producători autohtoni”. De asemenea „am creat și propus clienților noștri produsele La masă în România, o marcă proprie construită cu rețete tradiționale autentice, materii prime din România, producție românească 100%, fără E-uri și foarte apreciate” precizează Tiberiu Dănețiu.

O inițiativă Auchan menită să susțină producătorii români este și Clubul Mărcii Emblematice Românești, lansată în 2020, unde peste 40 de mărci beneficiază de o promovare și creștere a vizibilității speciale în fața publicului român.

Anul acesta, cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Paris, Auchan alături de Ambasada României în Franța au realizat o inițiativă unică prin care 150 de produse românești, cele din Clubul Mărcii Emblematice Românești, produse românești pe filieră agroalimentare Auchan, dar și alte produse renumite și apreciate de români, de la peste 45 de mărci, au fost expuse și oferite vizitatorilor magazinului Auchan La Defense din Paris.

Auchan dezvolta de 5 ani Filierele Auchan „Cultivam ce e mai bun”, un program reprezentat de colaborări pe termen lung cu producători locali, prin care retailerul pune la dispoziția clienților produse românești de calitate, cu trasabilitate atent controlată, adică toată informația și procesele de la sămânță până la raft sunt permanent controlate. Sunt produse realizate cu responsabilitate față de mediu, de o calitate excepțională și cu un gust autentic, cultivate local.

Editor – Irina Bogdan


Comentariile sunt închise