Noua bere a FC Rapid, disponibilă în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă dezvoltarea parteneriatului cu FC Rapid și introduce în gama sa berea 1923 Un Mit, un omagiu adus istoriei FC Rapid și comunității care a scris-o.
Berea 1923 Un Mit este o bere blondă, lager, disponibilă în prezent doar în rețeaua de magazine Auchan, atât în varianta cu alcool, cât și fără alcool, la prețul de 7.45 lei. Ea este produsă și îmbuteliată de Fabrica Grivița,
Clienții beneficiază de 10% reducere la achiziție până pe data de 22 iunie prin scanarea cardului de fidelitate MyCLUB Auchan. Noul produs completează astfel fan shop-ul din magazinul Auchan Crângași, lansat în 2022, care cuprinde o gamă variată de articole ce poartă însemnele clubului, de la agende, brățări, căni, fanioane, steaguri, insigne, ochelari, umbrele, până la tricouri personalizate.
„Pentru noi, Rapid este o poveste minunată din care ne bucurăm să facem parte. Am deschis fan shop-ul Rapid chiar în Auchan Crângași pentru că aici, în inima cartierului Giulești-Crângași, trăiește o comunitate de fani Rapid de-o viață. E modul nostru de a onora această legătură profundă dintre echipă, suporteri și Auchan. Odată cu lansarea berii 1923 Un Mit, ducem acest spirit și mai departe – în toate hipermarketurile Auchan – pentru ca fanii Rapid din întreaga țară să poată trăi bucuria apartenenței la aceeași poveste legendară”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Corporate Affairs & Retail Media Auchan România.
„Suntem bucuroși să fim prezenți în Auchan, alături de numeroase alte branduri românești. Ne simțim foarte apropiați de acest loc – Auchan fiind în inima cartierului Crângasi, dar și de Fabrica Grivița, un nume care face parte din ADN-ul Rapidului.” – a declarat Marian Mihail, din partea clubului FC Rapid.
„Acest produs s-a născut din pasiune și tradiție și ne amintește că, în 1923, în atelierele Grivița, a luat ființă clubul Rapid. Noua bere este dedicată atât suporterilor, cât și sportivilor – prin versiunea sa fără alcool și sperăm să fie pe gustul tuturor. Auchan a fost primul retailer care a listat Berea Grivița, în urmă cu 5 ani, ajutându-ne să aducem pe masa românilor o bere de calitate, creată de români, în România, pentru români, iar pentru acest lucru vă mulțumim.”, a concluzionat Matei Lucescu, fondatorul Fabricii Grivița.
Lansarea noii beri a avut loc în magazinul Auchan Crângași, în prezența reprezentanților FC Rapid și ai Fabricii Grivița, berea 1923 Un Mit fiind una dintre noutățile aduse în cadrul Târgului de Bere Auchan, un eveniment comercial emblematic în România și cel mai mare târg de bere din comerțul local. Până pe 15 iulie, în toate magazinele Auchan, MyAuchan ṣi MyAuchan Petrom, precum și pe auchan.ro, clienții pot găsi o selecție extinsă de peste 300 de sortimente de bere, alături de o gamă de accesorii pentru servirea berii, la prețuri avantajoase.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 470 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, peste 30 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.
Senior editor: Viorela Pitulice
Comentariile sunt închise