International Business Forum
A doua ediție a International Business Forum – IBF a fost organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat pe 5 septembrie 2019, la Palatul Parlamentului. Conferința International Business Forum s-a adresat antreprenorilor români care vor să-și internaționalizeze afacerile și doresc să identifice oportunități de dezvoltare pe noi piețe.
Dezvoltarea companiilor românești, consolidarea relațiilor comerciale cu parteneri străini, expansiunea pe piețele din întreaga lume și extinderea investițiilor în economia românească au fost principalele obiective ale Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat în zona diplomației comerciale și a susținerii mediului de afaceri.
La eveniment au participat reprezentanți ai mediului de afaceri autohton, ai Corpului Diplomatic (ambasadori și consilieri economici acreditați la București), precum și consilierii economici ai României din străinătate, oficiali guvernamentali, reprezentanți ai asociațiilor profesionale, patronatelor și ai camerelor de comerț.
Pe lista speakerilor s-au aflat Radu Ștefan Oprea – Ministrul Mediului de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, Roxana Mînzatu – Ministrul Fondurilor Europene, E.S. Domnul David Saranga – Ambasadorul Statului Israel la București, E.S. Domnul Hitoshi Noda – Ambasadorul Japoniei la București, E.S. Domnul Andrew Noble – Ambasadorul Regatului Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord la București, E.S. Domnul Hassan Abouyoub – Ambasadorul Regatului Maroc la București etc.
La ediția International Business Forum 2019 domeniile de discuție din cadrul panelurilor au fost: mentoring pentru start-up, internaționalizarea IMM-urilor, comerț exterior – MoU și piețe externe, e-commerce, e-guvernare, IT&C și R&D, banking, smart city și mobilitate urbană, fonduri europene 2014-2020/2021-2027 și produse românești pe piețe internaționale.
Prin organizarea acestui eveniment atât în sesiune plenară, cât și în paneluri specifice, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat devine one-stop-shop între reprezentanții companiilor românești și investitorii străini, având ca principală țintă dezvoltarea capacității de export și investițiile mediului de afaceri românesc pe piețele externe.
vezi și …
Future Food-Tech, summit internațional pentru inovare
Comentariile sunt închise