Etichete care folosesc tehnologie OLED pentru sticlele Coca-Cola
Compania americană Coca-Cola a lansat, în premieră, sticlele de băuturi carbogazoase cu etichete care folosesc tehnologie OLED.
Aceste etichete au fost proiectate de compania berlineză Inuru, specializată în elaborarea de soluții de imprimări luminoase pentru industria ambalajelor și pentru domeniile publicității și tiparului.
Pentru fabricarea etichetelor s-a folosit tehnologia OLED (de la Organic Light-Emitting Diode). Practic, OLED este o componentă electronică în formă de folie foarte subțire luminoasă realizată dintr-un material organic semiconductor. Mai este denumit și LED organic. Comparând cu LED, tehnologia OLED este ieftină, neavând nevoie de un monocristal scump.
Producătorul american de băuturi răcoritoare a pus în vânzare o ediție limitată de Coca-Cola fără zahăr, sticlele fiind ornate cu etichete care se aprind la simpla atingere, cu ocazia lansării noului film „Ascensiunea lui Skywalker”, din noua trilogie a seriei de filme „Războiul stelelor”. Au fost produse doar 8.000 de sticle cu etichete care folosesc tehnologie OLED, toate urmând să fie comercializate doar în Singapore.
vezi și…
Cum se producea bere în China Antică
Comentariile sunt închise