Noul burger Whopper fără conservanți și aditivi!

Burger King își „modelează” imaginea burgerului său, Whopper, într-o nouă campanie publicitară care promovează eforturile de eliminare a conservanților artificiali și a altor aditivi din meniu.

Lanțul Burger King a prezentat imagini cu noul său Whopper fără conservanți. În campanie, Whopper este acoperit de mucegai și este în descompunere, deoarece este consumat de o ciuperca verde. Burgerul Whopper poate părea revoltător, dar Restaurant Brands International (QSR), care deține Burger King, mizează pe clienții care își doresc ingrediente mai sănătoase și organice. Puțin mai mult de jumătate din generația Millennials și 57% din părinții lor au declarat că achiziționează mai multe produse ecologice acum decât cu cinci ani înainte, potrivit unei analize YouGov din septembrie, comandată de Whole Foods. Un raport Nielsen din 2018 a constatat, de asemenea, că tinerii sunt mai dispuși să plătească prețuri mai mari pentru produsele făcute cu ingrediente naturale, mai ecologice.

Restaurantele Burger King din Europa au eliminat în cea mai mare parte deja conservanții alimentari pe fondul unei deschideri în întreaga industrie către ingrediente mai sănătoase și organice.

“Credem că mâncarea reală are un gust mai bun. De aceea, lucrăm din greu pentru a elimina conservanții, culorile și aromele din surse artificiale din alimentele pe care le servim în toate țările din lume”, a declarat Fernando Machado, directorul de marketing internațional al Restaurant Brands International.

Fanii Whopper din Statele Unite s-ar putea să fi gustat deja un Whopper fără conservanți, fără să-și dea seama, potrivit Christopher Finazzo, președintele diviziei din America, Burger King.

“Produsul este deja disponibil în peste 400 de restaurante din țară și va ajunge la toate restaurantele pe tot parcursul anului”, a declarat Finazzo.

McDonald’s (MCD), Burger King și Wendy’s (WEN) sunt cele mai mari trei lanțuri de burgeri din Statele Unite. McDonald’s a încetat să mai utilizeze conservanți în unii dintre burgerii în 2018, la doi ani după ce a eliminat antibioticele din lanțul său de aprovizionare cu pui.

Sursa: CNNBusiness


vezi și …

Stockholm, cel mai inteligent oraș din lume

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim