Carne pe bază de plante în meniurile din China
Pe măsură ce China redeschide restaurantele și cafenelele, mai multe produse din carne pe bază de plante apar în meniuri.
Compania Beyond Meat din SUA a început să-și vândă mâncarea pe bază de plante în China prin intermediul a mii de cafenele Starbucks, după ce „a fost înregistrată o creștere a cererii”. Majoritatea cafenelelor Starbucks din țară s-au redeschis acum, după ce au fost nevoite să se închidă la sfârșitul lunii ianuarie. Odată cu revenirea la normal după focarul de coronavirus, sunt și tot mai multe persoane caută să ducă stiluri de viață mai sănătoase.
Și lanțul de fast-food KFC a anunțat că va începe, de asemenea, să vândă „fake” chicken nuggets. În această săptămână, KFC a declarat că va începe vânzarea puiului prăjit pe bază de plante pentru prima dată în China. În prima fază, va fi o perioadă de încercare la Shanghai și orașele din sudul Guangzhou și Shenzhen.
Brandurile occidentale speră să se implice într-o cerere din ce în ce mai mare de înlocuitori de carne în China, pe fodul tendinței globale de a consuma mai puțină carne și mai multe alimente pe bază de plante.
Pe de altă parte, China se confruntă cu un deficit de carne important, în special pe segmentul cărnii de porc, după ce pesta porcină africană a dus la reducerea la jumătate a efectivul de porci, în 2018. Este foarte greu, însă, să se apeleze și la importuri, din cauza restricțiilor de virus asupra fabricilor din întreaga lume.
“Considerăm Asia ca o regiune cheie pentru creșterea strategică pe termen lung, iar obiectivul nostru este să avem o producție localizată în Asia până la sfârșitul anului 2020”, a declarat un purtător de cuvânt al Beyond Meat. Produsele Beyond Meat sunt distribuite în prezent în mai multe țări din Asia, inclusiv Singapore, Coreea de Sud, Thailanda, Vietnam și Filipine.
Sursă articol BBC.com
Articol editat de Ioana Ștefanco
vezi și…
Marian Cuzdrioreanu: Hai să ne ajutăm țara cumpărând produse românești!
Comentariile sunt închise