Companiile americane de alimente și băuturi: evoluții, inovații și contribuții în pandemie
Revista Forbes publică un articol despre evoluțiile, inovațiile și contribuțiile industriei alimentare și de băuturi din SUA în perioada dificilă a crizei generată de Covid– 9. Articolul, scris de Louis Biscotti face o trecere în revistă a reacțiilor companiilor americane de F&B (Food & Beverage – Alimente și Băuturi) la dificultățile induse de criză.
“Când coronavirus a lovit, industria alimentară și de băuturi din SUA s-a trezit în prima linie a frontului unui razboi. Ce a urmat a fost o masivă transformare care, cel mai probabil, va avea efecte pe termen lung asupra acestui sector industrial dar și asupra țării în ansamblu.
Industria alimentară și de băuturi “BC” (Before Coronavirus – înainte de coronavirus) nu va semăna nici cu cea din timpul, nici cu cea după coronavirus. In timp ce luptau să rămână în business companiile de produse alimentare și băuturi au inovat și s-au adaptat.
Cine și-ar fi imaginat că sunt posibile ore exclusive pentru cei din prima linie a luptei cu virusul sau pentru cei peste 60 de ani, sau culoare de cumpărături cu sens unic în supermarket-uri cu doar cateva săptămâni în urmă? Companii producatoare de alcool producând soluții pentru dezinfectarea mâinilor?”…
“Ultimele săptămâni reprezintă adevărate studii de caz într-o industrie care s-a reinventat pe sine pe măsură ce companiile au modificat turele de lucru la trei schimburi, și-au luat noi măsuri de protectie, au modificat mix-urile de produse, au crescut opțiunile de livrare și și-au redefinit noțiunea de afaceri obișnuite. Decizii rapide au fost absolut necesare iar companiile au fost nevoite să ia decizii dificile și dureroase. Sunt multe probleme dificile, pierderi de locuri de muncă, recesiune, depresiune și decese. Totuși industria s-a adaptat într-un ritm rapid, răspunzând cu idei noi și măsuri pentru protejarea angajaților și a clienților și pentru acoperirea cererii.”
Autorul trece în revistă atât dificultățile întâmpinate de industria alimentară și de băuturi, cum ar fi închiderea fabricii de procesare carne din Dakota de Sud a firmei Smithfield Foods, unde sute de muncitori, din totalul de 3700 de angajați, au fost testați pozitiv pentru coronavirus. La fel, Tyson Foods, JBS si Cargill au închis temporar uzinele de procesare carne tot datorită testelor pozitive. Iar supermarket-uri din SUA au închis des magazinele pentru dezinfecții si curățenie.
Detalii despre ce au făcut și cum au reacționat unele din cele mai mari companii din industria alimentară și de băuturi din SUA, dar și de retail, despre măsuri luate pentru adaptarea producției, protejarea salariaților și plata salariilor, despre modificari în modul de a face comerț dar și acțiuni caritabile în articol: Forbes.com
“Nevoia este mama tuturor invențiilor. Pe măsură ce criza continuă, trebuie să ne așteptăm ca tot mai multe schimbări să intre într-un nou, dar probabil foarte diferit, normal”.
articol editat de Leontin Dinulescu
vezi și…
#RomâniaFuncționează. Muncim în trei schimburi pe zi
Comentariile sunt închise