Amazon atacă segmentul supermarketurilor
Gigantul american, Amazon, se îndreaptă acum către segmentul supermarketurilor, deși în perioada pandemiei de coronavirus s-a concentrat pe vânzările online.
În ultimele luni, afectate de pandemia de Covid-19, retailerul american Amazon a înregistrat vânzări online în creștere, după cum era de așteptat. La fel s-a întâmplat și cu serviciul de livrare la domiciliu a produselor alimentare – Amazon Fresh – care a crescut semnificativ în ultimele luni. Totuși, evoluția din eCommerce nu îl împiedică pe gigantul american să-și continue planurile de extindere în retailul fizic, în special în cel alimentar, scrie Wall-Street.ro
Compania deținută de cel mai bogat om din lume, Jeff Bezon, plănuiește să deschidă cel puțin șase supermarketuri în Statele Unite ale Americii în perioada următoare.
Continuarea articolului pe Wall-Street.ro
Editat Ioana Ștefanco
vezi și…
Potențialele provocări ale pomiculturii în contextul pandemiei și implicarea statului
Comentariile sunt închise