Primul program de tip Executive MBA destinat fermierilor români

Raiffeisen Bank sprijină o premieră în industria agricolă – primul program de tip Executive MBA destinat fermierilor români. Programul Master în Business of Agriculture (MBAg) va debuta cu o grupă de 30 fermieri selectati din sudul și sud-estul Romaniei, care, timp de 6 luni, vor participa gratuit la cursuri. Programul va începe în luna septembrie la Slobozia, iar obiectivul sau este să transforme fermele din România în afaceri profitabile și sustenabile. Înscrierile în program au loc în perioada 6 iulie – 2 august. Fermierii care doresc să se înscrie o pot face direct pe site-ul programului www.mbag.ro, unde pot consulta calendarul de desfasurare și criteriile de eligibilitate.   


“Avem toata încrederea că prin intermediul MBAg fermierii noștri vor avea ocazia să își completeze cunoștințele tehnice, să își dezvolte noi abilități și să obțină răspunsuri pentru multe din problemele cu care se confruntă. Ne bucurăm să fim alături de partenerii noștri în acest proiect educațional și așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem studenții și să le împărtășim din  cunoștințele pe care fiecare dintre noi le-a pregătit special pentru ședintele de curs, să trecem împreună prin studii de caz ancorate în realitate și să vizităm ferme care au facut trecerea la revoluția digitală”, a declarat Raluca Nicolescu, director aria IMM la Raiffeisen Bank.

Curricula academică a programului de tip master-class va adresa patru nevoi specifice de business – agricultură, management financiar, vânzări, trading și tehnologie, informații care vor fi completate de sesiuni de networking, schimburi de experiență în ferme performante, vizite în cadrul centrelor de cercetare și reuniuni cu asociațiile din industrie. În plus, fermierii care vor fi cel mai bine clasați în cadrul programului de absolvire vor putea accesa o serie de beneficii utile fermelor pe care le reprezintă.
Programul MBAg este realizat la inițiativa companiilor Syngenta România, Raiffeisen Bank România, Cargill Agricultură, Agrii România, we agri și AMAZAG, în parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București.

AMAZAG este o platformă despre agricultură, cu ajutorul căreia toți cei care produc sau pun în valoare mâncarea, de la fermă la farfurie, pot performa mai bine și prin care consumatorii pot afla cu adevărat de unde provine mâncarea.
Raiffeisen Bank avea la 31 martie 2020 peste 2,1 milioane de clienți persoane fizice, aproximativ 93.000 de IMM-uri și 5.700 de companii mari și medii. De asemenea, în bancă lucrează aproximativ 4.800 de angajați, în peste 350 de unități în toată țara. Raiffeisen Bank are în România rețele extinse de ATM-uri (770), POS-uri (22.300) și mașini multifuncționale.

Sursă: Agrostandard.ro


vezi și …

FoodIntelForum invitat să susțină dobânzi mai mici la credite – nevoie majoră de finanțare adaptată la ciclurile reale de producție!

 

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim