Deciziile City Grill în perioada pandemiei

Grupul de restaurante City Grill a fost forțat, la fel ca și celelalte business-uri de profil, să își regândească strategiile atunci când a întampinat criza cauzată de noul coronavirus.

Dragoș Petrescu, fondatorul grupului de restaurante City Grill, a declarat pentru Ziarul Financiar că în această perioadă a decis sa puna deoparte tot ce însemnă business offline, iar focusul să fie pe business online, însemnând livrarea mâncării gătite sau a celei ready to eat direct la domiciliu.

Aceste două noi linii sunt accesibile prin intermediul supermarketurilor partenere – Profi și Mega Image.

Patronul City Grill preconizează că industria de restaurante și-ar putea reveni probabil în semestrul doi al anului 2021, în prezent aflându-se la un nivel cu 40% mai jos față de o perioadă normală.

Continuarea articolului pe RoAliment

Articol editat de Teodora Stancea


Vezi și …

Cerințele tehnologice adaptate la schimbările climatice

Comentariile sunt închise