Vânzările produselor BIO continuă să crească și în perioada pandemiei

Trendul produselor BIO continuă și anul acesta, românii fiind în continuare interesați de alimente ecologice. În prima jumătate a anului, vânzările produselor BIO au crescut cu 18% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar cea mai dinamică categorie a fost mâncarea la borcan pentru bebeluși, care a crescut cu 72,4% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Românii au continuat să opteze pentru alimente BIO chiar și în anul pandemiei de coronavirus. Pe o parte, acest lucru se explică prin faptul că populația s-a orientat către un stil de viață și o alimentație cât mai sănătoase. Pe de altă parte, creșterea de 18% a pieței BIO față de 2019, mai puțin accentuată decât în trecut, poate fi explicată și prin prudența și economiile făcute consumatorilor, mulți afectați pe plan financiar de impactul pandemiei de Covid-19, dar și ca urmare a aplicării în mai puține cazuri a mecanismelor promoționale sau promovării în general a acestor produse și chiar a lansărilor încetinite în acest segment BIO.

Astfel, în perioada ianuarie – iunie 2020 vânzările produselor bio au crescut cu 18%, în timp ce vânzările de produse NON-BIO s-au majorat cu 16%. Cele mai mari vânzări s-au înregistrat la categoria mâncare la borcan pentru bebeluși BIO, ce a crescut cu 72,4% în prima parte a anului, urmată de kefir (+13,1%) și ouă (+7,5%), arată Retail.ro

Continuarea articolului pe Retail.ro

editat Ioana Ștefanco


vezi și…

Ziua Porumbului 2020 la ferma Elsit

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim