Serviciul Auchan Drive în 31 de hipermarketuri

Auchan Retail România a implementat serviciul Auchan Drive în 31 de hipermarketuri din cele 33 care fac parte din rețeaua națională.

Cu ajutorul acestui serviciu, clienții pot ridica comenzile din parcarea celui mai apropiat hipermarket, comenzile putând fi realizate prin intermediul aplicației Auchan sau a magazinului online. Prin implementarea acestui serviciu, Auchan extinde serviciile de punere la dispoziție a comenzilor online.

Lansat inițial sub forma unui proiect pilot în cadrul hipermarketului Auchan Ploiești, serviciul Auchan Drive este în prezent implementat în 31 de hipermarketuri din 18 orașe. Clienții pot alege din cele peste 25.000 de produse listate online, în aplicația sau magazinul online www.auchan.ro. Comenzile vor fi pregătite pentru ridicare în maximum 2 ore de la plasarea comenzii. Pentru ridicarea comenzilor, clienții sunt așteptați în zonele special amenajate din parcările hipermarketurilor Auchan, unde cumpărăturile le vor fi aduse la mașină în 3 minute de la sosire.

Laurențiu Furtună, Director E-commerce și digital Auchan Retail România:

„Serviciul Auchan Drive reprezintă o opțiune simplă și rapidă pentru cumpărături: se comandă online, noi pregătim comanda, iar clientul ridică din parcarea magazinului în 2 ore sau în orice altă zi, în intervalul orar care îi convine cel mai bine. Confortul, economia de timp și, în mod particular, siguranța, sunt cele mai importante atribute ale noului serviciu.”

Potrivit unui studiu local realizat de companie, cei mai mulți clienți care au optat pentru serviciul Auchan Drive au ales această opțiune datorită siguranței oferite, întrucât preluarea cumpărăturilor nu necesită niciun contact fizic. Comenzile sunt pregătite în condiții de deplină siguranță în magazine, iar odată ajunși în zona dedicată din parcarea magazinului, clienții își anunță sosirea iar un angajat Auchan le va aduce cumpărăturile direct la mașină.

Totodată, clienții au apreciat și timpul rapid de ridicare a comenzilor, simplitatea de a intra în posesia cumpărăturilor în intevalul de timp ales, precum și faptul că acest nou serviciu le oferă posibilitatea de a achiziționa și de a transporta cu ușurință volume mai mari de produse.

Continuarea articolului pe Retail-fmcg.ro

Editat de Ana Daniela Eftimie


Vezi și…Ministrul Oros: fonduri doar pentru fermierii adevărați

Comentariile sunt închise