Studiu Ipsos – influența pandemiei asupra obiceiurilor de cumpărare
În urma unui studiu Ipsos care a acoperit 28 de țări, 43% dintre consumatori au făcut cumpărături online mai des decât înainte de pandemie, în timp ce 63% dintre ei afirmă că au mâncat mai rar la restaurantele locale. Pe pe altă parte, nivelul de interes față de achiziționarea produselor locale (de la fermieri, producători, companii sau restaurante locale) nu s-a schimbat în această perioadă.
În general, pandemia nu a afectat obiceiurile de cumpărare de la magazinele locale
La nivel global, 4 din 10 consumatori (43%) afirmă că fac cumpărături online mai des decât înainte de pandemie
E de remarcat aici disparitatea la nivelul veniturilor: mai mulți consumatori cu venituri ridicate au recurs mai des la eCommerce, prin comparație cu cei cu venituri reduse (49% față de 37%).
În plus, există diferențe notabile la nivelul diverselor regiuni incluse în studiu. În Europa sau în Asia-Pacific, pandemia nu a modificat obiceiurile față de comerțul online pentru aproape jumătate dintre consumatori. O pondere similară la nivelul respondenților din America de Nord sau America Latină spun însă că au cumpărat produse online mai des decât înainte de pandemie.
Continuarea articolului pe RevistaProgresiv.ro
Editat de Ana Daniela Eftimie
Vezi și…Control avicol de amploare la sfârșitul lui ianuarie
Comentariile sunt închise