Lăptăria cu Caimac obține certificarea Food Standards 6.1

Lăptăria cu Caimac, producătorul de lactate româneşti premium, a obţinut, în urma unui audit desfăşurat în luna martie 2021, certificarea International Food Standards 6.1, sistemul cu cea mai largă recunoaştere internaţională în privinţa securităţii alimentelor şi managementul calităţii.

“Am pregătit certificarea Food Standards 6.1 încă din 2019, însă restricţiile impuse de pandemie ne-a întârziat planurile. Unul dintre obiectivele noastre este să ajungem cu produsele Lăptăriei şi pe piaţa externă, iar acesta a fost ultimul pas înainte de a începe proiectele de export. Suntem convinşi că vom avea succes peste hotare, pentru că oferim o gamă de lactate premium, care au mare adresabilitate pentru consumatorii din Uniunea Europeană. Faptul că am crescut capacitatea de producţie şi plănuim să extindem atât fabrica, cât şi depozitul, ne va permite să acoperim necesarul suplimentar de produse pentru export”, a declarat Adrian Cocan, directorul general al Agroserv Măriuţa.

Obţinerea certificării Food Standards 6.1 a presupus realizarea unui audit amănunţit al fabricii Lăptăriei cu Caimac din Drăgoeşti şi verificarea respectării a numeroase exigenţe tehnice, cum ar fi: gestionarea materiei prime şi analizelor specifice, posibilele contaminări; mentenanţa utilajelor şi calibrări; trasabilitatea produselor noastre până la furnizori; gestionarea igienei atât pe infrastructură, spaţii, utilaje, cât şi în cazul personalului operator; verificări şi bune practici pentru siguranţa alimentului, concordanţa cu legislaţia în vigoare.

Auditul a fost realizat de Lloyds Register, iar menţinerea certificării presupune reauditarea anuală.

Lăptăria cu Caimac împlineşte, în 2021, trei ani de la lansare şi a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 49 de milioane de lei, înregistrând creşteri semnificative atât la nivel de capacitate de producţie, cât şi la nivel de vânzări. La finele anului trecut, compania a lansat prima emisiune de obligaţiuni în valoare de trei milioane de euro, iar în luna martie a primit aprobarea pentru derularea unei oferte de vânzare de tip plasament privat de acţiuni.

Produsele Lăptăria cu Caimac sunt prezente în peste 2.000 de magazine, la nivel naţional, inclusiv în marile lanţuri de retail, în băcănii, magazine de proximitate şi magazine tradiţionale, dar şi în HoReCa.


Citește și – Producătorul român Lăptăria cu Caimac atrage 3 milioane de euro printr-un plasament privat de obligațiuni


 

ÎNSCRIE-TE ACUM!

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim