Ferrero și Coca-Cola lansează un nou produs: Tic Tac Sprite

Ediția specială Tic Tac Sprite a fost lansată în Franța săptămâna aceasta, cu un plan de a lansa produsul în 20 de țări anul acesta. Debutul în Franța va fi susținut de stocarea a 1,5 milioane de pachete și de afișaje dedicate în magazine.

Tic Tac-urile cu aromă de lămâie-lime și marca Sprite au fost colorate în galben și sunt ambalate cu etichete verzi. Produsul a fost lansat cu trei variante de pachete și patru opțiuni diferite de dimensiune și greutate.

„Parteneriatul nostru de succes cu Coca-Cola a marcat reunirea a două dintre mărcile mondiale emblematice de produse alimentare și băuturi. Ambele mărci sunt iubite în întreaga lume pentru că aduc pe piață produse cu un gust deosebit. Suntem mereu în căutarea cum să stimulăm simțurile consumatorilor și mai mult, așa că oportunitatea de a crea primul Tic Tac inspirat de gustul distinctiv al lui Sprite a fost prea bună pentru a o rata”, a declarat Scott Perry, directorul de marketing global al Ferrero și șeful echipei globale Tic Tac.

Aceasta este a doua colaborare dintre Coca-Cola și Ferrero, în 2019, companiile au lansat Tic Tac Coca-Cola. În mod similar, acel produs comun a fost lansat în 70 de țări în trei variante de ambalare cu dublă marcă.

 

Sursa: Afaceri News

Editor: Carmen Munteanu


 

Comentariile sunt închise