Auchan România extinde parteneriatul cu FC Rapid
Auchan România extinde parteneriatul său cu FC Rapid prin introducerea vinului oficial al echipei de fotbal în gama sa de produse. Această lansare vine în urma succesului înregistrat de fan shop-ul FC Rapid și de berea Giuleșteana, care au fost deja lansate pe piață.
Vinul oficial al Rapidului poate fi găsit în magazinul Auchan Crângași, situat în comunitatea giuleșteană, și ulterior va fi disponibil și în alte magazine din București, în prima fază, și pe platforma online auchan.ro.
Colecția de vinuri denumită “Povestea Alb Vișinie” este produsă de Domeniile Averești și a fost inspirată de valorile și culorile echipei Rapid din Giulești. Aceasta aduce un omagiu noilor începuturi pentru club și pentru fanii fotbalului.
“Brandul Rapid a fost întotdeauna o poveste. Și poveștile transmise de la tată la fiu între rapidiști au loc întotdeauna în fața unui pahar de vin. Acest vin trebuie să celebreze fiecare victorie alb-vișinie începând din acest an al centenarului și până la infinit.”, a declarat Daniel Niculae, Președintele FC Rapid.
Tiberiu Dănețiu, Directorul de Marketing al Auchan România, a adăugat:
“Suntem încântați să dezvoltăm parteneriatul cu FC Rapid și să oferim noi produse și experiențe fanilor Rapid și clienților noștri. Lansăm cu bucurie și emoție, alături de suporterii noștri și angajați, vinul Povestea Alb Vișinie în magazinul nostru Auchan Crângași din comunitatea giuleșteană, urmând ca ulterior să-l facem disponibil în întreaga noastră rețea. Am pregătit și o serie de avantaje suplimentare prin programul nostru de fidelitate și abia așteptăm luna iunie pentru a sărbători împreună cu FC Rapid aniversarea centenarului echipei.”
Vinul produs de Domeniile Averești în podgoriile proprii din Podgoria Huși, este disponibil în două sortimente: Alb demisec Sauvignon Blanc și Roșu-vișiniu sec Cabernet Sauvignon
Vinul oficial al rapidiștilor costă 19,90 lei, iar timp de o lună, până pe 18 iunie, membrii MyCLUB Auchan au parte de 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate la achiziție. În plus, pentru a sărbători alături de suporteri și FC Rapid aniversarea a 100 de ani de existență ai clubului din Giulești, Auchan va oferi pe tot parcursul lunii iunie 5% discount prin cardul de fidelitate MyCLUB Auchan la toate produsele din fan shop-ul Rapid.
Sursa: Retail.ro
Editor: Carmen Munteanu
FoodIntelForum a ajuns la cea de-a VI-a ediție, iar anul acesta se va desfășura în perioada 24-26 mai 2023, la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din București. Principalele dezbateri se vor concentra pe digitalizarea și asigurarea securității cibernetice precum și pe accesarea fondurilor în agribusiness, producția alimentară, producția de băuturi, retail și HoReCa.
Susțin cea de a VI-a ediție FoodIntelForum:
Sponsorul Platinum – SmartHomeDevelopment,
Sponsorul Silver – Profi,
Partenerii: Biriș-Goran Legal + Tax, Auchan, GEI Consultanță specializată, Agricloud, Goodwill Consulting, Mirdatod Lactate de Ibănești, VBR Labs, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din București, Academia de Studii Economice din București (ASE), Academia de Studii Agricole și Silvice „Gheorghe-Ionescu Șișești”, HORA.
Partenerii media: FoodBiz, Agrostandard, Economistul, Lumea Banilor, #România Funcționează și Money.ro.
Se fac pregătiri intense și pentru cea de a VI-a ediție a BucharestFoodSummit care va avea loc în luna octombrie acestui an. Summit-ul va fi însoțit de o expoziție extraordinară de produse ale centrelor de cercetare aflate sub cupola A.S.A.S., precum și o expoziție de produse tradiționale românești.
În același timp, TimișoaraFoodSummit și BanatBusinessSummit se pregătesc să pună Banatul și Timișoara pe harta centrelor de business importante ale României.
Comentariile sunt închise