Mars și-a propus să transforme divizia sa de înghețată într-o afacere de un miliard de dolari

Mars Inc., unul dintre cei mai mari producători mondiali de ciocolată, și-a propus să devină un jucător global în industria înghețatei, având în vedere obiectivul de a atinge vânzări de un miliard de dolari până în 2030.

Pentru a-și consolida prezența în acest domeniu, compania a recrutat managerul american Anton Vincent pentru a conduce afacerile sale cu înghețată, conform informațiilor furnizate de Bloomberg.

În cadrul unei conferințe desfășurate la Chicago, Anton Vincent a subliniat că piața înghețatei are o valoare de aproximativ 80 de miliarde de dolari la nivel global și că se așteaptă ca aceasta să ajungă la aproximativ 100 de miliarde de dolari până în 2030. Managerul a evidențiat oportunitățile reale de creștere, în special în Statele Unite, dar și la nivel mondial.

Producătorii de dulciuri, precum Mars, urmăresc să profite de creșterea cererii pentru dulciuri congelate, în contextul în care consumatorii continuă să aloce fonduri pentru a se răsfăța cu aceste produse, chiar și într-o perioadă caracterizată de inflație.

Potrivit datelor furnizate de Euromonitor International, vânzările globale de înghețată au înregistrat o creștere de 16% în ultimii cinci ani și se estimează că vor crește cu încă 35% până în 2027.

Deși Mars este prezent pe piața înghețatei de peste trei decenii, Anton Vincent a menționat că abia în ultimii patru ani compania s-a concentrat în mod serios pe creșterea cotei sale de piață în acest domeniu.

Grupul american a inaugurat recent o nouă fabrică în China, care se adaugă facilităților sale de producție de dulciuri înghețate din Franța și Chicago (SUA).

Printre competitorii Mars în industria înghețatei se numără Unilever, cu o cotă de piață de 20%, Nestle SA, cu o cotă de 10%, și General Mills Inc., cu o cotă de 4%.

Mars își propune să obțină creștere în regiunile în care deja deține fabrici de înghețată, precum și pe piețele emergente. Compania va urmări în primul rând extinderea mărcilor pe care le deține, dar nu exclude posibilitatea efectuării de achiziții.

Anton Vincent a subliniat: “Cu siguranță, dorim să investim în noi locații. Dacă aceasta vine împreună cu o posibilă achiziție, cred că ar trebui să luăm în considerare această oportunitate.”

Mars înregistrează vânzări anuale în valoare de 45 de miliarde de dolari.

Sursă: Forbes

Editor: Daniel Goci


Comentariile sunt închise