Mutti raportează rezultate solide pentru 2022

Grupul italian Mutti – al cărui produse din tomate ambalate pe rafturi pot fi găsite în aproximativ 100 de țări din întreaga lume – a înregistrat o cifră de afaceri totală de 563 de milioane de euro în 2022, în creștere cu +16% față de anul 2021.

Acest succes va duce la investiții industriale de 32 de milioane de euro, destinate îmbunătățirii calității, eficienței și siguranței grupului.

“Factorii externi negativi severi care au caracterizat anul 2022, de la secetă la creșterea costurilor materiilor prime și a energiei, nu au afectat creșterea noastră. O creștere sănătoasă, fără compromisuri, întotdeauna concentrată pe ceea ce ne diferențiază: calitatea”, spune CEO-ul Francesco Mutti. “Anul trecut ne-a pus la încercare, evidențiind valoarea structurii noastre: solidă, dinamică, rezistentă și capabilă să înfrunte și să depășească cu succes adversitățile”.

COMPANIA DE TOP ÎN PRODUSELE DERIVATE DIN TOMATE DIN EUROPA Liderul stabilit, Mutti în segmentul derivatelor de tomate este demonstrat de o cotă de piață de 33,7% în Italia – unde suma cotelor de piață ale celor trei competitori cei mai puternici nu atinge cota lui Mutti – și de 15% în Europa.

Comparativ cu anul 2021, exporturile devin din ce în ce mai importante. În 2022, cota vânzărilor înregistrate în străinătate a fost de 51% și echivalentă cu 286 de milioane de euro, depășind pentru prima dată cota de vânzări realizate în Italia (49%, 277 de milioane de euro). Vânzările totale în volum au însumat 335.000 de tone, cu o creștere suplimentară a exporturilor: 190.400 de tone în comparație cu cele 144.600 vândute în Italia.

Există șapte țări europene în care Mutti este acum lider de piață: Franța, Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda, Slovenia și Italia. În Germania, o piață în care compania din Parma și-a deschis al cincilea magazin în ianuarie 2022, Mutti s-a impus ca a doua cea mai mare marcă. În afara Europei, creșterea devine evidentă în Australia și Statele Unite.

Sursă: italianfood.net

Editor: Daniel Goci


Comentariile sunt închise