Aquila achiziționează Parmafood la prețul maxim de 16,5 mil. EUR

Aquila, liderul pieței de distribuție de produse de larg consum din România și Republica Moldova, a anunțat semnarea unui acord preliminar de achiziție a companiilor Parmafood Trading SRL și Parmafood Group Distribution SRL.

Companiile Parmafood au o istorie cumulată de 3 decenii și dețin un portofoliu de peste 100 de branduri cu notorietate națională și internațională. În 2022, au înregistrat o cifră de afaceri cumulată de 245,53 milioane de lei și un profit net cumulat de 15,67 milioane de lei. Companiile achiziționate prestează activități de distribuție în canalele HoReCa, retail modern și retail tradițional și operează depozite logistice cu sisteme integrate de management ale stocurilor.

Aquila operează în peste 72.000 de puncte de desfacere prin toate canalele de comerț cu amănuntul al bunurilor de larg consum, care acoperă peste 90% din piață. Portofoliul de produse integrat însumează peste 10.000 produse, cu mărci proprii precum Gradena, LaMasă și Yachtis precum și mărci consacrate din diferite categorii: produse de îngrijire personală, dulciuri, cafea, produse de curățenie, mâncare pentru animale de companie, produse igienă, scutece copii, legume congelate și conserve, smântână vegetală și frișcă vegetală, pește și preparate din pește.

Tranzacția este condiționată de obținerea aprobărilor Consiliului Concurenței, a Comisiei pentru Examinarea Investițiilor Străine Directe și după aprobarea acționarilor Aquila.

Editat: Catalin Trifu

Sursa: Ziarul Financiar


Comentariile sunt închise