Metro România își consolidează prezența pe piață

Metro România, unul dintre liderii pieței de comerț autohton, își conturează planuri ambițioase pentru anul în curs. Cu un buget estimat între 30 și 40 de milioane de euro pentru investiții, retailerul vizează dezvoltarea și modernizarea infrastructurii sale, consolidându-și astfel poziția pe piață.

Printre prioritățile investiționale se numără extinderea rețelei de magazine La Doi Pași, sub brand-ul Metro, cu deschiderea a peste 300 de noi puncte de vânzare. Această expansiune va consolida accesibilitatea produselor Metro către un număr și mai mare de antreprenori din întreaga țară.

„Nu avem în plan să mai deschidem maga­zine tip cash & carry, dar deschidem businessuri și magazine pentru clienții noștri – avem peste 360 de magazine La Doi Pași deschise anul trecut și peste 300 planificate pentru anul acesta. Investiția noastră merge şi în transformarea businessului în multicanal, cu serviciu de livrare din fiecare magazin către clienții HoReCa sau traderi. Anul trecut am mărit suprafața magazinului din Pitești cu peste 2.500 mp. Anul acesta urmează alte trei magazine – Craiova, Iași şi Constanța. Avem în plan să mărim capacitatea în 15 magazine în total. Planul de investiții pentru anul acesta este de 30-40 mil. euro“, a detaliat executivul care conduce operațiunile Metro România.

Metro România îşi propune să-şi consolideze prezenţa pe piaţă prin adaptarea continuă la nevoile şi preferinţele clienţilor săi. Astfel, investiţiile planificate pentru acest an reflectă angajamentul retailerului faţă de clienţi şi contribuie la întărirea poziţiei sale de lider în sectorul comerţului din România.

Sursă: Ziarul Financiar

Editor: Alexandra Băncilă


Comentariile sunt închise