Crai – Italia va exporta mărci private în Europa de Est
Retailerul italian de produse alimentare Crai colaborează cu distribuitorul est-european Cortelazzi pentru a-și exporta mărcile private în Republica Cehă, Slovacia și Ungaria, potrivit unui raport din publicația Gdoweek.
Experiența Cortelazzi și rețeaua stabilită în regiune vor oferi Crai un acces puternic pe piață pentru mărcile sale Cuore dell’Isola, La Rosa dei gusti, marca Crai și Piaceri Italiani.
Produsele Crai vor fi expuse în spații dedicate din cadrul magazinelor Cortelazzi, evidențiind brandul cu afișaje unice și promoții adaptate fiecărei linii de produse.
În plus, anumite produse Crai vor fi integrate în programul de loialitate Cortelazzi.
Strategie cuprinzătoare
Dincolo de distribuție, colaborarea include o strategie de marketing cuprinzătoare care include publicitate în aer liber, spoturi radio, fluturași și campanii digitale.
În plus, magazine pop-up temporare vor fi deschise în Praga și Bratislava în perioada Crăciunului pentru a promova bucătăria italiană autentică.
Foodweb.it l-a citat pe Giangiacomo Ibba, CEO al Crai, spunând: „Parteneriatul cu Cortelazzi este un pas firesc în strategia de expansiune a grupului.
„Datorită acestei colaborări, aducem aromele autentice și excelența mărcilor noastre private pe piețe noi, întărind legătura cu consumatorii care apreciază deja tradiția și arta mâncărurilor italiene bune.”
Ernando Cortelazzi, președintele Max Food – Cortelazzi – SE, a adăugat: „Acest parteneriat este un moment important în istoria companiei noastre.
„Produsele marca Crai reprezintă perfect acea esență de cercetare, tradiție și excelență italiană pe care ne-am angajat să o promovăm în Europa de Est de zeci de ani.”
Etichetă privată
Brandurile de marcă privată ale Crai cuprind peste 3.000 de produse, reprezentând în prezent 22% din vânzările sale totale.
Compania își propune să crească acest procent la 50% în următorii ani. Crai se concentrează din ce în ce mai mult pe minimizarea amprentei de mediu a ambalajelor sale private, acordând prioritate materialelor reciclate și reciclabile.
Cu aproximativ 1.500 de supermarketuri, magazine universale și magazine alimentare, Crai operează în peste 800 de municipalități din Italia.
Sursa: esmmagazine.com
Editor: Irina Bogdan
Comentariile sunt închise