Tofu artizanal din Târgu Mureș pune Ardealul pe harta producătorilor români
Un producător de tofu artizanal din județul Târgu Mureș cu 20 de ani activitate în spate și-a câștigat un loc binemeritat pe piață, ba chiar a stârnit interes și peste hotare, chiar dacă producția sa se încadrează mai degrabă la categoria nișă de piață.
Până la urmă vorbim de „o necesitate pe piață și de cerere”, după cum spune Amalia Hegyi, fondatoarea Vegan Harmony, antreprenorul care a crezut încă de la început și a mizat pe acest business.
Și să nu credeți cumva că a fost chiar așa de ușor, Amalia Hegyi este pe deplin conștientă că a ales un domeniu dificil cu care mulți poate nici nu și-ar fi bătut capul, dar până la urmă în viață contează să ai un „vis nesimțit, să crezi în el, să investești în el, să lucrezi la el zi și noapte, să-l duci la capăt, să ai rabdare, pentru că va aduce roade, aceasta este investiția sănătoasă”, spune omul de afaceri din Ceuașu de Câmpie de Mureș într-un interviu acordat FoodBiz.
Dincolo de greutăți și provocări, cum ar fi nivelul taxelor sau nerespectarea termenelor de către furnizorii de servicii, cheltuileliele neprevăzute sau majorarea costurilor de producție, businessul Vegan Harmony merge mai departe și are planuri ambițioase pentru perioada următoare.
Amalia Hegyi se mândrește cu producția made by Târgu Mureș, adică materia primă, bobul de soia, este achiziționată în totalitate de la producătorii locali, la acest moment unitatea de producție având o capacitate de procesare de circa 20 de tone de soia. Și deși se lucrează încă sub capacitea de producție, la tofu, de exemplu, un produs cu cerere mare mai ales în perioadele de post, antreprenoarea își păstrează optimismul pentru viitor și-și urmează cu încăpățânare am spune planurile de extindere pe mai departe, care vizează inclusiv prezența pe piața externă. Iar clienții nu lipsesc și au și ce să aleagă: tofu – cu șapte arome, pateuri, cremwursti, salamuri, burgeri marca Vegan Harmony, lapte Hapax, dar și multe alte produse.
„Planul nostru de viitor este să creștem și să spargem hotarele țării noastre, pentru că indiferent cât ești de românesc nu poți să nu ieși pe piața externă și nu poți să nu iei în calcul și această oportunitate cu produsele”, declară Amalia Hegyi.
Senior Editor – Viorela Pitulice
Comentariile sunt închise