Carrefour scoate la vânzare supermarketurile din Italia
Rețeaua franceză de retail Carrefour vrea să vândă supermarketurile din Italia, considerată o piață dificilă, fiind inițiate negocieri confidențiale cu mai mulți retaileri europeni în acest sens.
Deși Italia este a patra cea mai mare piață europeană pentru Carrefour, contextul este dificil: segmentul este foarte fragmentat, iar compania se află abia pe locul opt în clasament, potrivit retaildetail.eu.
În 2024, rețeaua din Italia a înregistrat vânzări mai mici cu 5,3%, ajungând la 3,63 miliarde de euro, pe fondul unor pierderi de 250 de milioane de euro. În acest context, Carrefour pierde cotă de piață, iar rețeaua sa de magazine este în continuă restrângere.
Cel mai probabil nu va fi singura mișcare de acest gen, grupul francez analizând profund toate operațiunile sale, după cum a anunțat CEO-ul Alexandre Bompard la adunarea generală recentă.
„Există activități sau lanțuri pentru care vom decide să le vindem sau să ne asociem. Vom fi foarte activi în lunile următoare”, a declarat Bompard.
Senior editor: Viorela Pitulice
Comentariile sunt închise