Danone experimentează iaurtul vrac
Marca „Faire bien” și rețeaua de magazine „Day by day” testează modul de funcționare a mașinii de distribuție precum și reacția consumatorilor.
Dispozitivul de distribuție a iaurtului bio a fost proiectat de Danone. Este o variantă a unei mașinii folosite pentru sistemul de catering, notează publicația specializată Emballages Magazine. Acesta este alimentat prin intermediul a două rezervoare (pungi) mari. Consumatorii pot achiziționa iaurt bio natural „Faire bien” (produs de uzina Danone din Calvados (Franța) prin sistemul de autoservire, la prețul de 5,5 euro/kg. Recipientele-ambalaj pentru umplere se pot procura de la fața locului și sunt disponibile cu două capacități: 250 și 500 grame.
Potrivit reprezentanților companiei, scopul punerii în funcțiune a unui astfel de distribuitor este acela de a oferi o soluție concretă la „probleme sociale și de mediu” din ce în ce mai mult aduse în discuție în prezent, dar și de a oferi clienților „produse ultra-proaspete”.
Reprezentanții mărcii „Faire bien” și ai rețelei de magazine „Day by day” au anunțat că urmează să fie elaborat și un studiu privind reacția consumatorilor vizavi de utilizarea unui astfel de mașini de distribuție a iaurtului utilizând ambalaje procurate la fața locului, în magazin.
alte articole…
Produse agroalimentare americane grav afectate de războiul comercial SUA – China
Comentariile sunt închise