Previziuni privind evoluția comerțului online cu produse alimentare
Un foarte recent raport – The Online Grocery Report – dat publicității la 24 iunie a.c. analizează starea actuală și evoluția viitoare a comerțului online cu produse alimentare pe piața SUA. Astfel, pe baza trecerii în revistă a strategiilor utilizate de principalii ”actori” concurenți pe această piață (este vorba de următoarele 10 companii: Aldi, Amazon, Ford, Instacart, Kroger, Ocado, Postmates, Target, Walmart și Whole Foods), este evaluată profitabilitatea acestora și se conturează evoluția lor viitoare. Sunt examinate în final diverse strategii pe care companiile din domeniu le pot utiliza pentru a optimiza profitabilitatea ofertei lor de produse alimentare online.
Pe baza celor de mai sus, proiecția pentru perioada 2019-2023 indică – așa cum rezultă din tabelul care urmează – continuarea curbei puteric ascendente a volumului valoric al comerțului respectiv.
Evoluția probabilă a comerțului online cu produse alimentare în SUA
(estimări, în miliarde USD)
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
13,0 | 26,0 | 36,2 | 51,4 | 70,0 | 92,0 | 117,0 |
Așadar, se prognozează că,în numai câțiva ani, în intervalul 2017-2023, piața online americană pentru produse alimentare este pe cale să cunoască o creștere explozivă, de circa 9 ori!
Sursa: Business Insider Intelligence, 24 iunie 2019.
articole ale a aceluiași autor:
Walmart Inc.: Între tradiție și modernitate
Topul mondial al sectoarelor economice cu perspectivele cele mai mari de creștere
Comentariile sunt închise