Previziuni privind evoluția comerțului online cu produse alimentare

Un foarte recent raport – The Online Grocery Report – dat publicității la 24 iunie a.c. analizează starea actuală și evoluția viitoare a comerțului online cu produse alimentare pe piața SUA. Astfel, pe baza trecerii în revistă a strategiilor utilizate de principalii ”actori” concurenți  pe această piață (este vorba de următoarele 10 companii: Aldi, Amazon, Ford, Instacart, Kroger, Ocado, Postmates, Target, Walmart și Whole Foods), este evaluată profitabilitatea acestora și se conturează evoluția lor viitoare. Sunt examinate în final diverse strategii pe care companiile din domeniu le pot utiliza pentru a optimiza profitabilitatea ofertei lor de produse alimentare online.

Pe baza celor de mai sus, proiecția pentru perioada 2019-2023 indică – așa cum rezultă din tabelul  care  urmează – continuarea curbei puteric ascendente a volumului  valoric al comerțului respectiv.

Evoluția probabilă a comerțului online cu produse alimentare în SUA

(estimări, în miliarde USD)

2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023
13,0 26,0 36,2 51,4 70,0 92,0 117,0

 

Așadar, se prognozează că,în numai câțiva ani, în intervalul 2017-2023, piața online americană pentru produse alimentare este pe cale să cunoască o creștere explozivă, de circa 9 ori!

Sursa:  Business Insider Intelligence, 24 iunie 2019.


articole ale a aceluiași autor:

Walmart Inc.: Între tradiție și modernitate

Topul mondial al sectoarelor economice cu perspectivele cele mai mari de creștere

 

Comentariile sunt închise