Bonul de casă și ambalajele de la KFC transformate în șervețele
Clienții lanțului de restaurante KFC se vor putea șterge pe degete cu bonurile de casă.
Schimbând suportul de imprimare și cerneala se pot obține noi produse și aplicații. Astfel, Agenția de publicitate TBWA / RAAD cu sediul în Dubai (Emiratele Arabe Unite) și-a imaginat o campanie ușor excentrică pentru a promova serviciile și produsele Kentucky Fried Chicken (KFC), unul dintre cele mai mari lanțuri de restaurante de tipul fast-food din lume.
Meniurile, pungile, afișele, pliantele și bonurile de casă a casei de la aproape 90 de restaurante situate în Emiratele Arabe Unite și în Liban sunt imprimate pe hârtie pentru batiste.
Pentru această campanie bonurile de casă și ambalajele de la KFC vor fi tipărite cu cerneală biodegradabilă. Conform revistei specializate în publicitate „Age Advertising”, o imprimantă UV a fost adaptată special pentru a tipări aceste suporturi.
Campania KFC a debutat la sfârșitul lunii februarie și a fost denumită „Napkinized”, un adjectiv creat pornind de la „napkin”, cuvând care în engleză desemnează șervețelul de masă.
vezi și…
Cafeneau literară a viitorului și Gutenberg One
Comentariile sunt închise