Eforturile producătorilor de alimente pentru combaterea Covid-19

De la izbucnirea Covid-19, companiile din industria alimentară și a băuturilor și-au accelerat eforturile la nivel mondial pentru a oferi sprijin și alinare celor mai afectați în timpul pandemiei coronavirusului.

În ultima perioadă, tot mai multe întreprinderi din întreaga lume își asumă angajamente pentru sprijinirea celor care au nevoie. Este vorba de producătorii de alcool care transferă producția spre produse sanitare, dar și de restaurante fast-food, inclusiv KFC și metrou, care oferă beneficii lucrătorilor-cheie. De asemenea, numeroase companii  fac donații semnificative în raport cu dimensiunea lor pentru a sprijini lucrătorii-cheie, serviciile de caritate și livrare. De la mărcile mici și până la giganții din industria băuturilor, tot mai multe companii își valorifică capacitățile prin campanii și își pun resursele în folos.

Donații majore

PepsiCo și The PepsiCo Foundation au alocat 45 de milioane de dolari unei inițiative globale Covid-19 pentru procurarea de echipament de protecție pentru lucrătorii din domeniul sănătății, servicii de testare și screening, dar și pentru distribuirea a peste 50 de milioane de mese nutritive către populații cu risc.

Mars a alocat 20 de milioane de dolari pentru a sprijini persoanele, animalele de companie și comunitățile cele mai afectate cu donații destinate CARE, Programul alimentar mondial al Națiunilor Unite și Humane Society International. Între timp, Tetra Laval Group a donat 10 milioane de euro diferitelor organizații voluntare care sprijină sistemele de asistență medicală din toate țările în care își desfășoară activitatea.

Donații alimentare

Multe firme au donat produse fizice băncilor de alimente și organizațiilor non-profit către țări din întreaga lume, inclusiv Smithfield Foods (peste 40 de milioane de porții de proteine în valoare de 30 de milioane de dolari, pe lângă 3 milioane de dolari în numerar), Hormel Foods (200.000 de mese și Gaj de 1 milion de dolari), McCain Foods (până la 20 de milioane de kilograme de produse din cartofi) și Goya Foods (200.000 de kilograme de alimente).

Sectorul ospitalității

În altă parți ale lumii, Bacardi a lansat inițiativa Raise Your Spirits și a angajat 3 milioane de dolari pentru a sprijini barurile și restaurantele afectate de închidere. AB InBev a strâns până în prezent 6 milioane de euro pentru restaurante, pub-uri și baruri din întreaga Europă prin donații, asistență pentru afaceri și „picturi preplătite”. Barefoot a făcut o donație inițială de 100.000 USD pentru copiii angajaților restaurantelor (CORE), care sprijină angajații cu alimente și băuturi, dar și familiile lor.

Livrări

Datorită izolării sociale, multe companii oferă platforme de livrare. GetSwift a făcut parteneriat cu Feed The Need of Florida și Meals of Love, precum și cu Departamentul pentru Afaceri Vârstnice din Florida (DOEA) și partenerii săi – restaurante pentru a furniza livrări zilnice de masă în Florida, folosind platforma sa logistică SaaS.

Cercetare

Conform unui raport al Reuters, familia Barilla, care deține producătorul de paste cu același nume, a donat 500.000 de dolari asociației non-profit din SUA The Cure Alliance pentru finanțarea cercetărilor privind o terapie Covid-19 bazată pe celule stem; aceasta se adaugă la donația anterioară de 2 milioane de euro către instituțiile de sănătate din Italia.

Articol editat de Ioana Ștefanco

Sursa articol: FoodBev.com


vezi și…

Berarii României: Piața a fost constantă în 2019

Comentariile sunt închise