#RomâniaFuncționează: Noi exportăm românilor emigrați, NU pieței internaționale
Produsele românești ajung greu pe piața externă din varii motive, o realitate de care toată lumea este conștientă. De fapt, în multe dintre cazuri, poate nici n-ar trebui să vorbim de piețe străine, ci mai degrabă de piețele românilor care au emigrat. Iar din păcate, nu de puține ori produsele livrate au fost de slabă calitate, ca să vorbim de partea goală a paharului.
Și dacă suntem cinstiți până la capăt, a cam venit vremea să recunoaștem că nici nu ai cum să cucerești o piață internațională sau să faci față concureței externe cu produse precum cremwursti, parizer și șuncă de Praga așa cum sunt făcute în România, spune Sorin Minea, președintele Romalimenta și fondator al producătorului de mezeluri Angst. Cu câteva mici excepții….
“Poate cu Salamul de Sibiu, ghiudemul, mușchiul țigănesc, salamul de vară, pastramele românești, dar vorbesc de cele autentice, cele cu rețete adevărate, șuncile presate, cele din ciolan, este o chestie care se mănâncă peste tot în Vest”, afirmă Sorin Minea.
vezi și…
#RomâniaFuncționează. Sorin Minea: Prea mulți angajați în economie. Începe restructurarea reală
Mai multe interviuri despre agribusiness-ul românesc pe canalul #RomâniaFuncționează
Comentariile sunt închise