Vânzări nete în creștere pentru producătorul de ketchup Kraft Heinz
Kraft Heinz, producătorul de ketchup, estimează rezultate financiare mult mai bune pentru anul 2023 față de cele prognozate, după un prim trimestru în care a înregistrat cifre pozitive.
Potrivit oficialilor companiei, în perioada ianuarie – martie 2023, Kraft Heinz a înregistrat o creștere netă semnificativă a vânzărilor atât în piața internă din America de Nord, cât și în cele internaționale.
Kraft Heinz este unul dintre cei mai mari producători de alimente și băuturi din lume, având sediul în Chicago, Illinois. Compania are o gamă largă de produse alimentare, incluzând ketchup, supe, dressing-uri și multe altele. În ultimii ani, compania a avut unele dificultăți financiare, însă rezultatele financiare din primul trimestru al anului 2023 au arătat o îmbunătățire semnificativă.
„Am obținut rezultate foarte bune în primul trimestru al anului 2023 și asta datorită unităților de alimentație, dar și piețelor emergente. Nici măcar creșterile multiple ale prețurilor nu au redus cererea”, spune Miguel Patricio, CEO Kraft Heinz.
Vânzările nete ale producătorului de ketchup au crescut în primul trimestru din 2023 cu 7,3%, până la 5,88 miliarde de euro, în timp ce profitul brut ajustat a urcat cu 10,3%, până la 1,36 miliarde de euro. Aceste cifre pozitive reprezintă o creștere semnificativă față de aceeași perioadă a anului precedent și au depășit așteptările analiștilor financiari.
Compania mizează acum pe o creștere a profitului de 4 până la 6%, după un an în care a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor. În ceea ce privește venitul net organic, producătorul de ketchup estimează o creștere de 4-6% față de 2022.
Aceste rezultate pozitive sunt atribuite strategiei companiei de a se concentra pe dezvoltarea produselor sale și a acorda o atenție sporită piețelor emergente. Kraft Heinz a implementat, de asemenea, noi strategii de marketing și a făcut investiții semnificative în cercetare și dezvoltare pentru a aduce produse noi și inovatoare pe piață.
Sursă: Forbes
Editor: Daniel Goci
FoodIntelForum a ajuns la cea de-a VI-a ediție, iar anul acesta se va desfășura în perioada 24-26 mai 2023, la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din București. Principalele dezbateri se vor concentra pe digitalizarea și asigurarea securității cibernetice precum și pe accesarea fondurilor în agribusiness, producția alimentară, producția de băuturi, retail și HoReCa.
Susțin cea de a VI-a ediție FoodIntelForum:
Sponsorul Platinum – SmartHomeDevelopment,
Sponsorul Silver – Profi,
Partenerii: Biriș-Goran Legal + Tax, Auchan, GEI Consultanță specializată, Agricloud, Goodwill Consulting, Mirdatod Lactate de Ibănești, VBR Labs, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din București, Academia de Studii Economice din București (ASE), Academia de Studii Agricole și Silvice „Gheorghe-Ionescu Șișești”, HORA.
Partenerii media: FoodBiz, Agrostandard, Economistul, Lumea Banilor, #România Funcționează și Money.ro.
Se fac pregătiri intense și pentru cea de a VI-a ediție a BucharestFoodSummit care va avea loc în luna octombrie acestui an. Summit-ul va fi însoțit de o expoziție extraordinară de produse ale centrelor de cercetare aflate sub cupola A.S.A.S., precum și o expoziție de produse tradiționale românești.
În același timp, TimișoaraFoodSummit și BanatBusinessSummit se pregătesc să pună Banatul și Timișoara pe harta centrelor de business importante ale României.

Comentariile sunt închise