Mars investește 237 mil. dolari într-o nouă fabrică Nature’s Bakery
Producătorul de dulciuri Mars anunță o investiție impresionantă de 237 milioane de dolari în construcția unei noi fabrici pentru celebrul brand Nature’s Bakery. Amplasată în Salt Lake City, Utah, această investiție semnificativă subliniază angajamentul continuu al Mars în extinderea și îmbunătățirea portofoliului său.
Cu o suprafață impunătoare de 339.000 metri pătrați, noua unitate de producție va deveni un hub major pentru brandul Nature’s Bakery. Compania estimează că peste 190 de angajați vor activa în această facilitate, iar operațiunile sunt programate să înceapă în iulie 2025. Acest pas strategic evidențiază dorința Mars de a consolida prezența Nature’s Bakery pe piața bunurilor de larg consum.
Nature’s Bakery, integrată în portofoliul Mars începând cu anul 2020, s-a afirmat rapid ca al nouălea cel mai bine vândut brand de granola și batoane de cereale, într-o categorie evaluată la impresionanta sumă de 4 miliarde de dolari, conform Mars. Produsele sub acest brand sunt comercializate în marile lanțuri de magazine precum Target, Walmart, Costco și în peste 100.000 de locații.
Această investiție masivă vine în contextul unor mișcări strategice agresive ale Mars pe piața globală. În noiembrie 2023, compania a anunțat achiziționarea producătorului britanic de ciocolată Hotel Chocolat pentru 534 de milioane de lire sterline (610 milioane euro), evidențiind astfel dorința de a-și extinde prezența la nivel internațional. În plus, în decembrie 2022, Mars a adăugat la portofoliu brandul Trü Frü, specializat în produse din fructe acoperite în ciocolată.
Aceste mișcări strategice demonstrează angajamentul Mars pentru inovație, diversificare și expansiune pe piețele globale, consolidându-și astfel poziția de lider în industria dulciurilor și a produselor alimentare.
Sursă: Revista Progresiv
Editor: Alexandra Băncilă
Comentariile sunt închise