Grupul Inspira Food reinventează mâncarea la pachet

Grupul Inspira Food, jucător important pe piața lanțurilor de restaurante care folosesc ingrediente sănătoase din surse controlate, deține brand-urile Pagaia și Q’s Inn și își extinde liniile de business cu un nou concept creat printr-un exercițiu unic de cercetare și inovație culinară, pentru a face mâncarea luată la pachet mult mai sănătoasă și mai sigură.

Inspira”, noul brand de „pentru mai târziu”, a fost lansat după un an de cercetări și testări realizate de o echipă mixtă formată din bucătari chefi recunoscuți și specialiști în chimie și siguranță alimentară. În etapa finală, produsele au fost validate prin testări cu ajutorul angajaților, partenerilor și a unui grup de 500 de clienți ai Pagaia și Q‘s Inn.

Inovația culinară Inspira. Aceeași mâncare. Siguranță alimentara 4K.

Echipa de cercetare, coordonată de fondatorul Grupului, a găsit formula prin care mâncarea luată la pachet, odată încălzită, să nu își mai piardă proprietățile nutritive și senzoriale pe care la are atunci când este proaspăt gătită.

“Zilnic, peste 6000 de angajați din companiile din nordul Capitalei mănâncă micul dejun și masa de prânz la Pagaia și Q’s Inn. Dintre aceștia, peste 50% iau la pachet mâncare pentru mai târziu, sau pentru colegi. Totuși, mâncarea la pachet se comportă diferit deoarece nu se menține la peste 62oC, cea caldă, sau sub 5oC, cea rece, așa cum este păstrată în vitrinele specializate. În acest interval de temperatură se creează un mediu favorabil dezvoltării microorganismelor, ceea ce se poate întâmpla pe durata livrării. Exact această problemă de siguranță alimentară ne-a determinat să dezvoltăm linia Inspira Food, pentru a răspunde unei nevoi reale a pieței și din responsabilitate față de clientul final. Am inovat noi tehnici ale procesului de pregătire și păstrare. De exemplu, preparate precum piureul sau mămăliga își pierd textura după răcire, iar noi  am investit peste trei luni în cercetare și testare pentru ca acestea să revină, după încălzire, la proprietățile senzoriale ale unui preparat proaspăt gătit. Cel mai important, printr-o asumare constantă a rolului nostru în societate, am reușit să oferim mâncare sănătoasă, prin controlul atent al surselor din care provin ingredientele. Mâncarea sănătoasă, atunci când faci volum, este o promisiune ambițioasă”, declară George Dudună, fondator al grupului Inspira Food.

Continuarea articolului pe Restocracy.ro


vezi și…

Conceptul Cereal Crunch în România

 

Comentariile sunt închise