ANA PAN investește 400.000 euro în extinderea locațiilor și tehnologie.

„Ne-am propus investiții de peste 400 000 EUR, în mare parte în deschideri de noi shopuri și în tehnologizarea producției. Sperăm ca și clienții să aprecieze noua direcție Ana Pan, produsele tradiționale reinventate inovate în ultima perioadă și serviciile oferite de echipa noastră în cele 11 shopuri Ana Pan, 3 shop-uri ANA Baking Co. și 2 Shop-in-Shop Mega Image”, a declarat Cristiana Copos, proprietar ANA PAN.

„Anul 2019 ne așteptăm să fie la fel de provocator ca 2018 din punct de vedere al lipsei forței de muncă și a unei eventuale deteriorări a situației economice, însa sperăm ca toate pregătirile de anul acesta să ne poziționeze spre o dezvoltare accelerată. Ne-am propus investiții de peste 400 000 EUR, în mare parte în deschideri de noi shopuri și în tehnologizarea producției. Sperăm ca și clienții să aprecieze noua direcție, produsele tradiționale reinventate, inovate în ultima perioadă și serviciie oferite de echipa noastră în cele 11 shopuri Ana Pan, 3 shop-uri ANA Baking Co. și 2 Shop-in-Shop Mega Image,” a mai declarat Cristiana Copos.

ANA PAN a lansat Academia de Training Ana Pan în asociere cu Moonstar Ventures, o companie dezvoltată intern din nevoia de a adresa mai inteligent trainingul unor echipe extinse, în multiple zone geografice. Este folosit un format blended learning, un mix de învățare între offline-online,  pe o platformă de training, cu o componentă majoră de mentorat și învățare în echipă. Scopul este acela de a crește accelerat colegii tineri cu potentțal în companie și de a reduce rata de plecări dintre noii operatori.

Anul 2019 pentru noi este anul dedicat oamenilor Ana Pan, un an în care vom investi în procesele interne și în dezvoltarea colegilor noștri, pentru a putea oferi cele mai primitoare servicii și cele mai gustoase produse celor peste 600 000 de clienți”, a declarat Cristiana Copos.


 

Comentariile sunt închise