#RomâniaFuncționează: Antreprenorii și conducătorii nemulțumiți (Partea II)
Fie că exploatează doar senzaționalul și eroii negativi, sau este săracă în informații reale și competente, media nu identifică modelele de urmat în viziunea antreprenorilor și conducătorilor de business.
Mircea Ureche are o părere des întâlnită la antreprenorii români mari, care sunt frustrați că faptele bune nu contează și nu există suficiente modele de urmat.
Am putea argumenta că Mircea Ureche citește doar o parte a mediei. Dar Sorin Minea nuanțează distanțarea de media românească.
Se pare că antreprenorii și conducătorii din afaceri judecă cu alte criterii decât angajații lor și decât cititorul obișnuit care “usucă” toate canalele de media și social media pe smartphone.
URMEAZĂ…
Mai multe interviuri cu antreprenori, conducători și lideri pe canalul #RomâniaFuncționează
Vezi și – #RomâniaFuncționează: Antreprenorii, nemulțumiți profund de politicieni și media (Partea I)
Comentariile sunt închise