TOP 5 tendințe în piața globală de băuturi pentru 2021

De la creșterea mărcilor premium, până la sustenabilitate și conveniență, brandurile de băuturi continuă să inoveze pentru a-și menține popularitatea pe piața globală. Iată care au fost cinci dintre cele mai mari tendințe pe piața globală a băuturilor în acest an și care vor continua, probabil, și în 2021, potrivit Retail.ro

Există o cerere în creștere pentru băuturile de calitate superioară – nu doar pentru băuturile spirtoase care bifează vânzări tot mai mari, cât și pentru segmentele ready to drink, bere și băuturi răcoritoare. Consumatorii devin mai sofisticați, caută autenticitate și își doresc mai mult pentru ceea ce plătesc. Se pare că acesția sunt în căutare de mai multe experiențe de lux atât acasă, cât și în oraș, scrie Retail.ro

Premiumizarea este o tendință continuă în multe categorii din industria globală a băuturilor. Băuturile spirtoase, în special romul, reprezintă un segment despre care se estimează ca va domina piața în lunile următoare.

Sănătatea și bunăstarea rămân în prim-planul industriei băuturilor, deoarece mulți consumatori apelează la opțiuni mai sănătoase în urma Covid-19. Există un accent clar pe produsele de băut care susțin atât sănătatea fizică, cât și pe cea mentală.

Piața RTD (ready to drink), băuturilor ambalate gata de consum, a crescut exponențial. Berile și vinurile nu mai sunt singurele băuturi care vin preambalate într-o cutie, gata pentru consum imediat.Consumatorii caută băuturi care ameliorează foamea în timp ce sunt în mișcare și oferă atât nutriție, cât și energie.

Sustenabilitatea este un subiect critic, care devine mai mult decât o tendință, ci un must have necesar pentru companiile care își doresc să rămână competitive

Piața mondială a băuturilor este în continuă dezvoltare și extrem de competitivă, conducând la o inovație în categoria ambalajelor.


vezi și ….

Alexandru Stănescu: Este foarte important ca atât hipermarketul, cât și producătorul să-și respecte contractul

Comentariile sunt închise