Top 5 cele mai mari companii alimentare și de băuturi din lume în 2022
În acest articol vom enumera cele mai mari 5 companii de produse alimentare și băuturi din lume în 2022.
5. Kweichow Moutai
Cea mai mare companie din China după capitalizarea bursieră, Kweichow Moutai este una dintre cele mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume în 2022.
- Venitul total al companiei: 14,6 miliarde de dolari
- Profiturile totale ale companiei: 8.130 miliarde de dolari
- Active totale ale companiei: 40,04 miliarde de dolari
4. Anheuser-Busch InBev SA/NV
Este o companie belgiană de băuturi care deține peste 600 de mărci de bere în 150 de țări și este cel mai mare producător de bere din lume.
- Venitul total al companiei: 54,33 miliarde de dolari
- Profiturile totale ale companiei: 4.660 miliarde de dolari
- Active totale ale companiei: 219,37 miliarde de dolari
3. Coca-Cola
Compania Coca-Cola se numără cu ușurință printre cele mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, concentrându-se exclusiv pe băuturi, inclusiv băuturi nealcoolice și alcoolice.
- Venitul total al companiei: 38,73 miliarde de dolari
- Profiturile totale ale companiei: 9.770 miliarde de dolari
- Active totale ale companiei: 94,35 miliarde de dolari
2. PepsiCo, Inc.
PepsiCo, Inc. are 23 de mărci cu vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari fiecare. Produsele PepsiCo, Inc. sunt disponibile în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume.
- Venitul total al companiei: 79,47 miliarde de dolari
- Profiturile totale ale companiei: 7.620 miliarde de dolari
- Active totale ale companiei: 92,38 miliarde de dolari
1. Nestle
Compania elvețiană deține 29 de mărci separate, fiecare dintre ele aducând vânzări anuale de 1 miliard de dolari fiecare. Compania are aproximativ 450 de fabrici și operațiuni în aproape 190 de țări.
- Venitul total al companie: 95,25 miliarde de dolari
- Profitul total al companiei: 18.490 miliarde de dolari
- Active totale ale companiei : 152,71 miliarde de dolari
Sursă: Insider Monkey
Editor: Natalia Gîsca
Comentariile sunt închise